Co vše by měl obsahovat na internetovém obchodě košík či pokladna
V současné době mnoho lidí nakupuje na internetu. A není divu, můžeme zde sehnat vše, od předmětů a potravin denní potřeby až po exkluzivní kousky ze zahraničí. To vše nám pak bude doručeno přímo domů, aniž bychom se po celou dobu museli zvednout z křesla.
Tento trend v současnosti ještě vzrostl, především díky probíhající pandemii koronaviru. Mnoho lidí, především pak z těch nejohroženějších skupin, totiž nechce riskovat možnost nákazy, která i při dodržení všech opatření v často přeplněných obchodech vždy existuje.
Avšak jako vše ostatní, má i nákup po internetu svá pravidla. Jedním z nich je, že se vámi vybrané zboží uloží do takzvaného košíku. Když jste do něj přidali vše, co chcete koupit, přichází na řadu pokladna Pergoly Trutnov. Ta se samozřejmě od té, kterou potkáme v kamenných obchodech, liší.
V první řadě zde máme přehled nakoupeného zboží. Ten obsahuje přesný název každé položky, její množství a jednotkovou i celkovou cenu, a to jak s DPH, tak bez. Rozhodně je doporučeno si tento seznam projít. Budete tak mít jistotu, že jste nic nezapomněli, případně že jste tam omylem nepřidali nějakou položku víckrát.
Následně budete vyzváni ke zvolení způsobu dopravy. V nabídce je obvykle několik společností. Nejběžnější je Česká pošta, avšak stále častěji máme na výběr například Zásilkovnu, PPL či DPD. U každého způsobu je uvedena cena, kterou si přepravce za službu účtuje. Ta nám bude přičtena k celkové částce, kterou zaplatíme.
Dále můžeme zvolit způsob platby. Častá je dobírka, ale obvyklá je i možnost platit kartou či převodem na účet. I zde je vždy uvedeno, zda je účtován nějaký poplatek.
V dalším kroku už jen zadáte svou adresu, a nakonec vše před potvrzením zkontrolujete. Tento krok je rozhodně dobré neuspěchat, a ujistit se, než svou objednávku odešlete, že jste zadali vše tak, jak má být. Pak už vám nezbývá nic než čekat, až vám váš balíček dovezou.